PANASZKEZELÉS
HOGYAN TEHET PANASZT?
- ÍRÁSBAN
Postai úton ügyfélszolgálatunknak címezve: Budapest-1134, Róbert Károly körút 61-65.
E-mailen az info@unicreditleasing.hu címre megküldve
2. SZÓBAN
Személyesen Társaságunk ügyfélszolgálatán a megadott nyitvatartási időben
Telefonon ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül
SZABÁLYZATOK, LETÖLTHETŐ NYOMTATVÁNYOK
Panaszkezelési szabályzat (pdf) - UniCredit Leasing Hungary Zrt.
Nyomtatvány fogyasztói panaszokhoz (pdf)
Nyomtatvány fogyasztói kérelem az MNB-hez (pdf)
Nyomtatvány fogyasztói kérelem PBT eljáráshoz
MIT TEGYÜNK, HA PÉNZÜGYI PANASZUNK VAN?
Figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank honlapján a "Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?" című tájékoztató anyagot is.
ETIKAI FORRÓDRÓT
Az UniCredit Leasing az elfogadhatatlan magatartások bejelentését lehetővé tevő kommunikációs csatornát működtet a munkavállalói, a Társasággal szerződéses viszonyban álló, vagy egyéb személyek számára, akiknek a bejelentés megtételéhez vagy a bejelentés tárgyát képező magatartás orvoslásához méltányolható jogos érdeke fűződik. Részletek